czwartek, 17 maja 2018

Bibliotecznie zapowiada - #3

Nie mogłam się powstrzymać, żeby nie dodać drugiej odsłony majowych zapowiedzi, bo trafiłam na trzy naprawdę obiecujące tytuły. Mój number one to książka o nastoletniej Żydówce, o której kiedyś już czytałam, podczas realizowania projektu z młodzieżą. Dziewczynka mieszkała całkiem niedaleko mnie i jest określana jako polska Anna Frank, więc z pewnością zaopatrzę się w tę książkę!


Dwie pozostałe również zapowiadają się interesująco. "Dziewczynka z zapalniczką" to kolejny tom serii wciągających kryminałów, a "To, czego nie widać" to dobrze zapowiadająca się młodzieżówka o pewnej nastolatce, która ma szansę zawalczyć o swoje życie.

Widzicie coś dla siebie? :-)

8 komentarzy:

  1. Będzie co czytać, moze nie od razu w maju, ale ciut później :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy tytuł mnie zaciekawił. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie co najwyżej ta młodzieżówka, ale kurczę... okładka mnie odstrasza. poza tym sesja się zbliża, więc mam ograniczony czas na czytanie niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okładka taka sobie, bardziej zainteresował mnie opis fabuły :) Powodzenia na sesji ;)

      Usuń
  4. Zdecydowanie zainteresował mnie pierwszy tytuł, lubię się umartwiać takimi książkami. Potem mam hejta na świat, ludzkość i wszystko co mnie otacza - ale zazwyczaj warto ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chętnie sięgam po tego typu literaturę, choć teraz znacznie mniej niż kiedyś.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny, zapraszam częściej i pozdrawiam :-)